5 Ocak 2011 Çarşamba

Baştan Çıkartan Lezzetler


Sevgili arkadaşlar PEMBE DÜŞBAHÇEMİZ 'in etkinlikleri ''baştan çıkaran lezzetler'' ile kaldığı yerden devam ediyor...

Gerek görüntüsü gerek sunumu ile sizi mutlu eden baştan çıkartan lezzetleri bizlerle paylaşmanızı rica ediyoruz....


Bunun için yapmanız gerekenler:
5 ocak & 5 şubat tarihleri arasında içeriği tatlı olan kek,kurabiye,pasta, sütlü ve şerbetli tatlılarınızı blogunuz varsa blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini...
Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını,fotosunu ve yaşadığınız şehiri pembedusbahcesi@gmail.com adresine bekliyoruz...

Not: İsteyen arkadaşlar aşagıdaki kodu ekleyerek bloglarında yayınlayabilirler.



Sevgiler....

22 yorum:

  1. :) güzel bir etkinlik olacak belliki:)

    YanıtlaSil
  2. Aylinciğim teşekkür ediyoruz...

    YanıtlaSil
  3. HEMEN GÖNDERDİM :) TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  4. Bol katilimli bir etkinlik dilyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Insallah katilmak isterim...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar
    çok güzel renkli ve baştan çıkarıcı bir etkinlik dilerim :)
    Etkinliğimi tamamlayınca ben de katılacağım....
    Davet için teşekürler..
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  7. canım etkinlik tarifim hazır sayfamda yayında seni bekliyor kolay gelsin.

    http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/2011/01/portakalli-tatli.html

    YanıtlaSil
  8. Kolaylıklar diliyorum canım,çok güzel bir etkinlik olacağından şüphem yok..
    İnşAllah ben de etkinliğe layık iyi bişeyler yapabilirim :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. gÜZEL BİR ETKİNLİK.. EN KISA ZAMANDA PAYLAŞMAK İÇİN BİR TARİF YOLLAYACAĞIM İNŞALLAH.... KODU BLOGUMDA YAYINLADIM.. KOLAY GELSİN.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  10. ben de balkabaklı cheesecake tarifimle katılmak istiyorum! :)

    YanıtlaSil
  11. Etkinliğin hayırlı olsun canım, tembelliğimi atabilirsen katılacağım inşallah.

    YanıtlaSil
  12. bu etkinlik gercekten insani bastan cikarcaga benziyor :)
    guzel bi etkinlik olcak
    insallah bol bol katilimli olur

    YanıtlaSil
  13. Etkinliğiniz için adresinize bir tarif gönderdim bir sorun çıkarsa bloğumdan alabilirsiniz
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  14. öncelikle kolay gelsin bende etkinliğinize katılmak istiyorum .Tarifim; Fındıklı mini muffin .
    ahsenhatice.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. canım etkinliğin hayırlı olsun istediğiniz tarifi alabilirsiniz demiştim sanırım gözden kaçmış teklifim hala geçerli
    http://guloannemutfakta.blogspot.com/2010/12/muhallebili-elma-kubbeleri.html
    kolay gelsin bol tarifli etkinlikler diliyorum

    YanıtlaSil
  16. Mail göndermeyi denedim ama olmadı.. Bugün sitemdeki tarifi bu etkinlik için size gönderiyorum. Beyaz Çikolata ve Frambuaz Soslu Kakaolu Profiterol..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba , etkinliğin sonuna yetişebildim sanırım :)) davet için teşekkürler. benim baştan çıkaran lezzetim "çikolatalı kek" yayında. ziyaret ederseniz sevinirim. Öpüyorum sizleri. kolay gelsin.sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Canım selam, yetiştirebilir miyim bilemiyorum ama kendi bloğumda yayınladım .Banada beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. canım yayında tarifim var alabilirmisin

    YanıtlaSil
  20. ŞEKERLER MAİL ATTIM ETKİNLİK İÇİN TARİF YAYINLADIM ÖPÜYORUM.

    YanıtlaSil
  21. tarifim var alabilirsiniz hanımlar:))

    YanıtlaSil