14 Mart 2010 Pazar

Malzemeler Bizden Adını Koymak Sizden




Evet arkadaşlar pembedüşbahçemizin etkinlikleri devam ediyor...

Hediyeleşme etkinlğimizden sonra ADINI SEN KOY etkinliği ile yine karşınızdayız:)))

Diğer etkinliğimizde bizi yalnız bırakmadığınız ve destek olduğunuz için hepinize yürekten teşekkür ediyoruz...

Şimdiki etkinliğimizin ismi ADINI SEN KOY!!!

Size toplam 3 malzeme veriyoruz Muz,Çikolata ve Kahve bunları kullanarak kek, kurabiye pasta vs. aklınıza ne geliyorsa yapıyorsunuz veee


Blogunuz varda blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini...
Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını,fotosunu ve yaşadığınız şehiri

pembedusbahcesi@gmail.com adresine bekliyoruz...


Haydi arkadaşlar bu etkinliğimizdede bizi yalnız bırakmayın ve bu malzemeleri kullanarak harika lezzetler çıkartalım ortaya:)



Not: İsteyen arkadaşlar aşagıdaki kodu ekleyerek bloglarında yayınlayabilirler.



Sevgiler...

48 yorum:

  1. yiiihuuuuu ne güzel bir etkinlik kolları sıvayalımm:))

    YanıtlaSil
  2. aaa çok hoş ya hemen düşünmeye başlıyorum neler yapabilirim acaba :)

    YanıtlaSil
  3. ben hemen bunlarla yapabileceğim etkinliğe özel bir tarif hazırlığına girişeyim canım hazır olunca yollarım kolay gelsin çok güzel tarifler çıkacağından eminim çünki malzemeler süper fikrine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  4. güzel ve değişik bir etkinlik. Hadi bize kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. Canlarım yine harika bir etkinlik kocaman öpüyo
    rum sizi...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Canım,

    Kolay gelsin.Bakalım neler çıkacak ortaya.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  7. Aslıcım öncelikle bir süredir sayfana yogunluktan dolayı uğrayamöadım kusuruma bakma tatlım .
    Yeni etkinliğinde başarıolar dilerim
    Sen istersin biz yapmazmıyız hiç ilk fırsatta sana özel olacak tarifim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. selam blogum yeni oldugu icin hic etkinlige katilmadim.ama buna katilmak isterim, bir soru malzemelerin 3 ünüde kullanmamiz grekiyormu?etkinligi hazirladiginiz icin tesekkürler emeginize saglik.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun banneri ekledim ve düşünmeye başladım.Süper bir etkinlik bakalım ortaya neler çıkacak

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Düs bahcesi...bir önceki etkinlige katilamadim ama bu kez cok isterim katkida bulunmayi. Kolayliklar diliyorum, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  11. sevgili blogcanlarımm.. bir önceki etkinliğinizin daha yankıları sürerken bu harika üç lezzet ile beni heyecanlandırdınız....

    düşünmeye başladım zamanda var.. bende varım :))

    YanıtlaSil
  12. Ben buna Allaaaaaaaah diye bağırırım. Çok güzel şeyler geldi aklıma bu etlinlik süper olucek...

    YanıtlaSil
  13. Destekleriniz ve cici yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...
    Sevgili emel evet canım bu üç malzemeyide kullanmak zorundayız:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. selam...bir onceki etkinlige katilamadim ama buna kesinlikle katiliyorum...kolay gelsin herkese...sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba

    Aynı tarz bir etkinligi AYIN SEFI adiyla ayinsefi.blogspot.com blogumda cok zaman once baslatmistim ve inanilmaz guzel tarifler gelmisti. Simdi fazla zaman bulamadigim icin ilgilenemiyorum ama sizin etkinliginize gelecek olan tarifleri bende heyecanla ve buyuk bir merakla bekliyorum.

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar alev hanım....

    Ziyaretiniz için çok teşekür ediyoruz....

    Bizde heyecanla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    Etkinliğinize büyük zevkle katılırız. Kolaylıklar dilerim.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  18. Etkinliginizde basarilar diliyorum ve en sevdigim tatlardan olan bu üc tatdan olusan bir tarifle aranizda olacagimi bildirmek istiyorum.
    Sevgiler
    seda

    YanıtlaSil
  19. merhabalar ben blog dünyasına yeni katılan biri olarak ,bu etkinlikte aranızda olmayı çok istiyorum.inşallah bir aksilik olmaz.bu arada kodu bloğumda nereye ekleyeceğimi bilemedim.malum acemilik:))hepimize kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  20. Kolay gelsin herkeze:)))

    YanıtlaSil
  21. Canım yenı etkınlıgın hayırlı ugurlu olsun. Bu etkınlıge ınsallah katılacagım. Sayfamda yazdıgın yorumun ve o guzel dılerklerın ıcın sana ayrıca tesekkur etmek ısterım.
    Sevgıler..

    YanıtlaSil
  22. Tabiki katılıyorum:)))) zaten öncekileri kaçırdığım için çok üzülmüştüm bari bununla üzüntümü hafifletirim.Ayrıca malzemelere bayıldım,hele de kahveye,süper süper..............

    YanıtlaSil
  23. Canım, inşallah katılıcam :) hep bu iyiniyetle hevesleniyorum, bakalım...

    Bol katılımlı bir etkinlik dilerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar,etkinlikleri özlemisim ilk dönemlerde cok önemliydi benim icin ama son zamanda iyice uzaklasmistim.Nacizane bende katilmak istiyorum izninizle.
    Haydi bakalim neler cikacak ortaya,hayirlisi.

    Sevgilerimle,Serap.

    YanıtlaSil
  25. aslıcımm.... selma hanımm .... size turta yaptımm buyurmazmısınızz umarım beğenirsiniz...
    sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  26. çok hoş bir etkinlik ;) katılmaya çalışacağım...

    YanıtlaSil
  27. blogumda yayınladım ıns bende katılmak ısterım:)

    YanıtlaSil
  28. durun kızlar banada yer verin bende geliyorum bunun bir tarihi varmı sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Ne zaman gelecek bu tarifler bu sayfaya. Muzlu çikolatalı resimlere bakmak istiyorum:)
    Kendi tarifimi de mail attım şimdi.
    Herkese çikolatalı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  30. selam ben yeni izlemeye aldım sizi dolayısıyla etkinliğide yeni gördüm.ben 3 ünüde çok severim birbirine katmaya gerek hepsini bikerde yerim:)
    inş bişiyler yaparda yetişirim etkinlik bitmeden beyazsepetim.blogspot da yazıyorum.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  31. Bende bu gece katıldım aranıza. Sadece yapıyoruz ve resimleriyle beraber mail mi atıyoruz. Yoksa tarifini de veriyormuyuz.Başka birşey yapmak gerekiyormu?
    15 nisan son tarih dimi?

    Bu arada çikolata yerine Kakao kullanabiiyormuyuz.

    YanıtlaSil
  32. Canım merhaba...

    Tarifin adını ve linkini göndermen yeterlidir...

    Demetçiğim çikolata kullanman şart:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. YARIŞMA BAŞLADI

    Eskileri yenileyelim,Artıkları değerlendirelim

    herkez yarışmamıza davetlidir.

    http://beyazsepetim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. Oleeey! Çok istiyorum katılmak, ne güzel etkinlikler bunlar böyle, düşünelim tarifleriii:)

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, etkinlik bannerının linkinde bir sorun var. Açılan sayfanın başında uzun bir kod yığını görülüyor. Ben de kendi sayfama etkinlik bannerını eklerken farkettim. Düzeltebilir misiniz lütfen. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel bir etkinlik.Tebrik ederim.Katılıma davet içinde ayrıca teşekkürler.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. Merhaba Fatma,
    Kodun cikma sebebi Internet Explorer kullanmaman. Internet Explorerdan denermisin sayfayi acmaya?

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar benim tarifim hazır umarım beğenirsiniz biri Aslıya biri Selmaya sevgşlerimle

    YanıtlaSil
  39. Aslıcığım Selmacığım Merhaba,
    Etkinlik tanıtımınızda 15 Nisan son katılım demişsiniz ama az önce bir bloğa bıraktığınız yorumda son katılım 30 Nisan yazıyor bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  40. Nihayet etkinlik tarifimi bugün yayında sevgiler sizlere :)

    YanıtlaSil
  41. Etkinlik için tatlımı yaptım en kısa zamanda göndereceğim. Sizi blog listeme ekledim sizde beni eklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  42. Selamlar herkese,tarifiniz sitemde hazır efendim,güle güle kullanın :)) öpüyorum sizleri,bol bol tatlı lezzetler,saygılar,sevgiler.....

    YanıtlaSil
  43. tarifi yayınladım mailimi attım. Şimdi sabırsızlıkla diğer tarifleri bekliyorum incelemek için.

    YanıtlaSil
  44. Mail atmıştım ama gitmemiş. Tekrar attım umarım ulaşır. Tarifimi blogdan alabilirsiniz kolay gelsin

    YanıtlaSil
  45. Harika lezzetler çıkar şimdi ortaya..))

    YanıtlaSil